Påsk!

Långfredag idag, alltså dagen innan god mat och godis! :D

Ushibus! Min mobil har gått sönder och det är bara nu man inser hur mycket man är beroende av sin telefon. Jag känner mig ganska isolerad, haha! Nu vet jag inte vad jag ska göra... Kan inte köpa en ny telefon då jag vill åka till Paris...

Ajuste Paris... Det går inte så bra det där med att planera. Gud vad jag vill åka, men det funkar typ inte för då måste jag använda pengarna jag sparar till USA och då blir jag pank i USA... BAJS på pengar ibland!

På tal om nått helt annat:
Jag fick ett mail från EF om att jag bara kommer få reda på om jag åker den 16e eller 17e juli till USA i juli haha! ;) och det stod också att jag kommer åka till min världsfamilj den 30e juli! Läskigt!!! När jag läste det mailet, trots att det inte fanns så mycket nytt i den, kände jag för första gången på riktigt hur jäkla nära det är. Gaah!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0