Soo sleepy!

Mysig påskdag med la familia idag. Var i kyrkan också. Ont i foten!!! Tips människor: Inte gå med högklackat till kyrkan då ni går dit! Imorgon måste jag plugga hela dagen. Jag insåg att matteprovet-onsdan-efter-lovet är ganska snart nu... Sen är det bajskemin som jag ääälskar att tjata om här *NOT*!

Paris resan blir förmodligen inte av. Har typ 2% hopp kvar, men ja... Jag visste det egentligen från början. Det är för random att åka till Paris då man är pank, under 18 och har ett utbytesår framför sig. Vill vara 18 eller 20. Åren i sitt liv då man kan göra massa spontana saker som att resa till massa random platser! Längtar efter dessa tider.

USA... Såå nära!!! Fast fortfarande så fattar inte min freakin' hjärna att jag ska åka!!! Jag vet om praktiskt att jag ska åka men jag kan inte ställa in mig på att jag ska sluta vara för bekväm hemma och typ börja fatta att jag ska lämna denna del av jordklotet i ett år!

Alltså jag orkar inte skriva massa skumma saker halft i sömnen nu, så nu ska jag gå och sova. Tjuudeluu! <3

Glad påsk!!


Tjaaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0