SunSHINee trough my window!

Snart är det lov igen! :D Så himla skönt! Det var verkligen lov nyss, men det är aldrig fel att ha lov igen! Speciellt efter dessa ökenveckor som denna och nästa heh! Hade prov idag, skönt att få det gjort, men det var kemi så det gick inte så bra. Det är så frustrerande att jag kan kemi... fast ändå inte.

jag älskar hur solen skiner nu! :D Jag vill bara ut och fotografera fina våren! :D det får jag göra i helgen för nu måste jag ta tag i Zimbabwe. ;)

Åh vad jag saknar Thailand! Man förstod inte hur underbart det var där förän man kom hem. Inte okej! Fast jag minns att jag längtade hem lite eftersom det bodde en ödla i mitt och Annas rum och jag var jätterädd för den och alla kackelackor som kröp in där lite då och då. Varje natt så vaknade jag av prassel från ödlan, haha!

Saknar dessa naglar.

 




Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Jättesnyggt mönster på naglarna :) Somrigt!

2011-04-06 @ 19:57:15
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Yuri

sv: åhh coolt haha xD

hur blev du intresserad av korea?

så fina naglar >w<

2011-04-07 @ 15:43:12
URL: http://korea.blogg.se/
Postat av: Yuri

sv: jaha, ganska lång förklaring haha, xD

nepp ...bara några ord och fraser plus att jag kan stava och läsa lite koreanska..dock förstår jag inte oftast vad det står D:

kan mera thailändska <.<



kan du prata något asiatiskt språk?

2011-04-08 @ 15:08:45
URL: http://korea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0