Träningstips?

Okej, nu är det så att jag dansar runt.. vänta nu 1,5 + 1 + 1,25 + 1,5 = 5 timmar och en kvart i veckan (lite matte där höhö) fast det är inte så mycket träning "träningsmessigt" utan det är mer teknik och hjärnträning (eftersom man måste komma ihåg hur koreografin var), plus så har jag börjat jogga två/tre gånger i veckan 4 km per gång, mitt mål är att öka med två km varje- eller var annan vecka.

Wow, det lät som ganska mycket när jag skrev ner det!

Men jag vet inte, räcker det? För jag kör inte så mycket styrka. Det känns inte som att jag tränar så mycket som det låter, och finns det några coola sporter? Jag hör om dessa trend träningar som verkar kul, men de kostar pengar som jag inte orkar betala.

Mitt mål: Bli "fast" till sommaren!!! Jag har tröttnat på min soffpotatis-vintermage. ;) Det är inte det att jag tycker att jag är tjock! Orka med såndant tjat! Nope! Vill bara vara i form! :D <3

Uppvisningen på Göra Lejon förra året som var det roligaste jag har gjort på länge! Synd att man inte kommer vara med på uppvisningen i år då ingen av grupperna jag är med i har anmält sig. :(


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det räcker nog så med träningen Lea :) Det är skitbra ju! Man ska inte träna för mycket för kroppen måste återhämta sig, annars bryter man ned istället för bygga upp ;) + så tror jag att dansen är mer träning än vad du tror så det är ett bra sätt :P

2011-04-14 @ 20:17:15
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0