110419

Tråkdag med matte och idrotts plugg fast jag pluggade inte särskilt hårt... slutade med att jag satt vid datorn eller bara almänt dagdrömde eller solade för det mästa (i shorts!!!). Det är sommar! (typ) :D Sen var jag med mammi på stan en sväng också.

P.S: Anna och jag är världens största stalcers! Vill inte ens säga varför höhöhö! ;)

Nu ska jag sova för jag är trött så goood natt alla gladafinajagvetintevad! Pusselipuss :) <3



Webcam i solen. Yeyy! ...
(Min idé att sitta vid facebook samtidigt som man pluggar ute failade då jag insåg att man inte kan se skärmen på datorn då solen skiner för starkt... blondie)





Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, du ser ut som en rumpnisse på den där bilden ^^

2011-04-20 @ 20:18:23
Postat av: Anna

Hihi, du ser ut som en rumpnisse på den där bilden ^^

2011-04-20 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0