Vaanlig dag!

Jag var helt inställd på att jag skulle börja skryta om att jag denna vecka skulle ha sovmirgon varje dag, men så blev det icke för vi har tydligen engelska imorgon som börjar 8.15, haha! Jaja, men det har varit en mycket bra vecka för det har varit flera lektioner på morgonen som blev inställda så man kunde sova! Senaste jag började  var i tisdags då man började typ fem i tolv och slutade 1!!!

Det är egentligen ganska roligt att man blir sur för att man börjar "tidigt" varje gång man börjar innan 9 medans i grundskolan började man alltid så och var överlycklig varja gång man började 9 på måndagar eller halv 10 vid mycket sällsynta tillfällen. Plus så ligger min nuvarande skola mycket närmare där jag bor än vad min förra skola låg.

Annars så var denna dag ganska vanlig och lagom ansträngande. Två kemilektioner (= kul), matte och samhälle. Efter det var det ut och jogga igen. Jag vet inte hur bra det var för min förkylning som börjar komma men jaja.

Ska nog börja plugga kemi. Vi har ett fett kursprov som jag fruktar och hatar av hela mitt hjärta. Jag har behövt ställa in Ungernresan på grund av det där freakin' provet!!! Okej, att resan är en dag, men jag ville verkligen åka för att träffa alla släktingar! Och med tanke på att jag vet i förhand att provet kommer gå dåligt så mår jag inte direkt bättre. Längtar verkligen till sommaren då jag får träffa alla!

Bara för att förlänga inlägget: Jag är glad att min svenskalärare inte läser min blogg, (eller jag hoppas att han inte gör det, heh) eftersom jag skulle sänka mitt betyg med tanke på att varannan mening i min blogg börjar med "och" eller "men".

Jag ska färga mitt hår den här färgen imorgon. Vad tycks? Rätt nyans? ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Själv så började jag 11.25 i tisdags ;)

Men Lea inte bra att träna med ont i halsen, det kan sluta illa!

Vi fick ju lära oss blogg-stilen också och där är det ju mer fritt, jag tror att de flesta lärarna läser din blogg för det finns ju en länk på fronter!

Ses inatt då när skolan börjar! :)

2011-04-14 @ 23:19:21
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0