Vill få min placering!!!

Jag vill verkligen veta vart jag hamnar nu! Jag känner att det är dags! Vill google området, skolan, lära känna  min nya familj! Jag har planerat att jag ska tillsbringa en heelt dag då jag har fått min placering på att forska (stalca?) allt! Jag går in och kollar mina mail varje dag bara för att se om man har fått någonting från EF, men jag vet att jag inte kommer få min placering förän i början av sommaren... Men ju längre tiden går destå mer besviken blir man då man inte har fått någonting.

Alla ni som har fått era placeringar - jag är AVUNDNSJUK på er!


Kommentarer
Postat av: Yuri

sv: jaha ^^

du är riktigt bra på svenska , haha men det har ju gått ni år och så men du är riktigt duktig :D

2011-04-12 @ 19:06:46
URL: http://korea.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! Jag åker också med EF till usa i höst, länka? :)

2011-04-18 @ 22:16:23
URL: http://elinagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0