Gaah! Lea har hittat sitt hem!

Hej världen! Jag är en riktigt lycklig människa just nu!





Jag har hittat en affär i Las Vegas på nätet som har massa K-pop och K-drama saker! De har affisher och massa andra koreanska saker i allmänhet!

Typ första dagen så sökte jag på nätet ifall det fanns nått i Las Vegas med K-pop och så hittade jag en affär vid namn "morning glory". Jag frågade Sharon om stället och hon sa att det inte var så långt bort så idag körde hon mig dit!

När jag klev in i affären var det så underbart med 2pm:s "hands upp" i bakrunden! Sän klev jag fram till CD-hyllan, så lyste SHINees "hello" album upp och jag lyfte långsamt ner den.

Då säger han i kassan: "SHINee? hihi" lite skämtsamt och intresserad. Så började vi prata en massa! Han var såklart korean och han visste ALLT! När jag sa att jag var en svensk utbytesstudent var Paris SMtown det första han sa och hur sjukt det är att biljetterna sålde slut så snabbt. Vi pratade minnst i en halvtimma.

Han berättade om t.ex då BigBang spelade in Tonight i Las Vegas (!!!) som jag typ visste, fast inte riktigt tänkte på. Han berättade att ingen av fansen visste vart de var så de letade frustrerat överallt efter dem och det var en tjej som hittade de och omg. världens lyckligaste tjej!

I alla fall, han berättade att han fick in saker varje fredag och då en skiva kommer ut i Korea så får han in de samma vecka!! Och han sa att om jag skulle vilja ha nått så kan han beställa det åt mig! Han berättade också att han en gång skickade saker till en tjej i Tyskland!

Han var så trevlig! Kan inte han adoptera mig inför detta år? Haha!

Jag måste vara den lyckligaste och snart pankaste människan i världen!

Fredagar bokade för de kommande 50 veckorna eller vad blir det. :P

Hej Anna! ya know 30:e september? Bara konstaterar lite sådär ya know! ;) kan inte hålla hemligheter nej... Men det är inte dessa du kommer få njehehe.

Har lagt upp denna inna också, men nu bara för att visa att det är VEGAS! :D



Kommentarer
Postat av: Pater tuus

Jaha, då är det inte du som får hemlängtan, utan Anna som får Las Vegas-lägtan...

2011-08-03 @ 08:23:55
Postat av: Emelie

Hej Lea! ledsen att jag inte har hört av mig till dig, men jag är just nu på kreta och har haft väldigt svårt att få tag på ett fungerande internet. Men jag har läst alla dina inlägg som jag har har missat den senaste veckan ;)Det är såå roligt att läsa hur du har det, och jag är såå glad för din skull! Förstår att hemlängtan kommer och går, men kom ihåg att vi ses ju alla snart igen och du ska få uppleva grymma händelser under det här året. haha, så nu har du hittat ditt korea place :D ha det så himla bra så hörs vi, saknar dig <3

2011-08-03 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0