Tillbaka!

Sorry, Det blev lite längre än vad jag trodde att det skulle bli med övernattningen. Älskar att amerikanarna kan vara så impulsiva ibland! Har haft tre underbara dagar, dock med en ganska stor besvikelse i. Berättar sen för nu är det 1 på natten och imorgon ska jag upp tidigt för att vi ska till kyrkan. Yey.

Jag älskar Las Vegas! Jag är helt kär i platsen! Kunde inte haft en större tur placeringsmessigt! Ibland så känner jag verkligen lyckan att jag verkligen lever det jag har drömt om i så många år!

Allt är långt ifrån perfekt just nu, men allt behöver inte vara perfekt! Vill bara att allt ska lösa sig! Jag är omrigad av underbara människor just nu, det är helt underbart, så det kommer att lösa sig, jag känner på mig det.

Återkommer imorgon! :D

<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill veta vad som händer. kan du inte låna familjens hemtelefon och ringa mig eller något?



hör av dig när du ser detta! :) <3

2011-08-07 @ 20:44:23
URL: http://fridaisakssonusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0