Älskade helg!

Nu är det alltså helg igen! Älskar helg! Bästa som finns! Sova-ut-tiden på veckan. Denna underbar tid på veckan blörjade med att sticka till stan med Josse, Hanna, Lina och Sofia. Josse stack efter ett tag och vi andra gick till Sofia och chillade där hela kvällen. Mycket mysigt. ;) Underbara människor!

Idag var jag på dans och vi hade inte vikarie! Jag blev jätteglad och det kom fram att snubben jag trodde var min danslärare i melodi'n var nån som heter Adam som liknar honom... Jaja, jag såg rätt på Lorens nummer att det var han i alla fall, och det var han som koreoggraferade den också. Minns ni den från förra veckan? Hon som hade rött spagetti på sig? Ja, den var fett bra. Och ego som min kära danslärare är så körde vi till den idag haha! Men det är lugnt för jag gillar låten skarpt!

Efter det var jag men Hanni-panni. Vi stack hit, hem till mig och jag plågade henne med massa SHINee klipp på youtube, haha!



Mycket mumsig äppelpaj i skrapan bara så ni vet! :D

Tant-varning på mig! Inga roliga kvällsäventyr på ett tag, och så fikar jag typ varje dag... Hjälp mig någon!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej! Nu kommenterar jag för jag är bäst! Asså Jag är den där bästa Hadda som du ser på bloggen! Kul med fika varje dag men Lea, du skulle ju spara dina pengar till USA! inte bra! Hejdå! :) och kommentera min blogg! Jä <3

2011-02-20 @ 19:10:24
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Jag åker också nästa år! Länka?

2011-02-20 @ 22:20:23
URL: http://lindas.devote.se
Postat av: Linda

Absolut med EF! Ska du på campet?

2011-02-20 @ 23:28:39
URL: http://lindas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0