asså det här med rubriker är inte min grej...

Man borde snart överväga att ta skridskor till skolan. Utan överdrift är det ren is hela vägen till tunnelbanan från mig! Plus så är det plusgrader så det har smält lite så blir lite exra gliid i det hela. Jaja, man ska inte klaga, det är en mycket skönare vinter än förra året. Kallaste vintern på 1000 år? Yeah right, snarare på tusen mus år haha!...

Annars har jag det fint, jag tackar och bugar, ingen dans idag, lite skönt med en vilodag... Inte för att jag dansade igår haha! Men ändå. Vääldigt ansträngande att äns gå dit!... eller inte ;)

Kan någon förklara för mig grejen med solsidan?? Alla, och då menar jag ALLA (föruton typ två undantag förutom mig) Ser på det och ääälskar det. Jag har inte hört någon som har sätt det och inte tycker att det är så bra. Jag har sätt typ ett halvt avsnitt förra säsongen men blev inte förälskad direkt. Jag såg även det där Ove scenen som alla älskar och jag bara: Okej... en skumm snubbe står i ett fönster... Wow...

Om det är någon som kan ge mig en bra förklaring på VAD det är som är så bra med denna serie, så ska jag se på det på söndag 20.00 som jag nu har lärt mig att den går :P Eller jag ska nog ge den en chans i vilket fall. Vill fasiken veta vad det är som är såå himla underbart med den.. :P


Hahahaha.. Eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0