Cp-tanden

Minns någon av mina fem läsare, som jag hade i början då jag skaffade denna blogg (haha), att jag sa att jag kanske skulle få tandställning pga min Cp-tand, men det blev ingenting, för min tandläkare sa att den skulle växa ner?

Idag var jag hos tandläkaren igen och det har nu gått typ två år med min "kära" vän Cp-tanden och nu började tandläkaren också bli lite tveksam om den någonsin kommer att växa ner eftersom den inte har rört en fena neråt så hon ska snacka med tandregleraren och han ska spana in min superheta tand.

Men hakan är... *dum**dum**dum* Jag ska ju till USA! Så om jag får gratis tandställning blir det också då jag är 18 år... Kul...

Men jag har velat ha tandställning länge, för det finns andra småsaker med mina tänder som skulle vara kul att fixa som inte är så stora problem, men ändå. Så, sålänge jag får tandställning någon gång blir jag nöjd. Fast det skulle inte vara kul att ha det då man är typ 30 kanske...


Det ser inte så farligt ut på bilden som det är haha! ;) fast det är inte såå farligt heller så det kan hända att tandisen säger att jag inte får gratis tandställning ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh vad roligt att du också ska till USA 11/12 med explorius, jag ska med det :) länka? :)

2011-02-08 @ 21:58:55
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: Alexandra

SV: jaha, oj haha :) antar jag såg fel, men aja ;) jag länkar nu då! :)

2011-02-09 @ 12:12:03
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: Carolina

Jag ska också åka till USA 11/12,

vill du länka?:)

2011-02-09 @ 17:15:59
URL: http://carolinausa.blogspot.com
Postat av: Alexandra (skola)

Hahahaha, retardface, hahaha :P

2011-02-09 @ 22:17:03
Postat av: Alexandra (skola)

Oj, det lät lite taskigt kanske xD... Menade din min ;P

2011-02-09 @ 22:17:48
Postat av: Anna :)

Hahaha,är "hakan" att du ska till USA? XD Asså jag vet inte hur ni har det i Leatopia, men i Sverige skriver vi "haken" ;P

2011-02-12 @ 14:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0