Första dagen på lovet!

Måndag då, underbara lov! Denna måndag kommer jag att tillbringa med att först dansa med Sara och sen träffa Hanna, Emelie och kanske Jenny (?) för att käka och sen filmkväll hos Hanna.

Innan allt detta ska jag plugga kemi. Tyvärr så måste jag det för det går mycket, mycket dåligt för mig där. men då man inte har stor press på sig att man måste plugga så kan det faktiskt vara lite halvkul att lära sig saker också! :D

Jag såg aldrig på Oscarsgalan igår, för jag kom på att jag inte hade nian haha! Fail liksom. Så jag såg på två avsnitt av true blood istället och det är så frustrerande att de har så stora cliffhangers mellan alla avsnitt så man kan inte vänta typ en dag tills man kan se nästa! Jag kommer nog inte klara av att vänta tills tredje säsongen börjar eftert att jag är klar med säsong 2 på DVD.

Jaja, trevligt lov till alla i Stockholmstrakten, som har lov, och till er som inte har lov: Haha! ;)

Loreens låt. Denna dansar vi till, ni vet som jag snackade om. Så bra! Fast jag vill typ inte att den kommer till final för det är så trist med vikarier på dansen :/ (för det är den här min dasnlärare är med i. Jag sa fel innan. Spana in han med mushan nu). Men den skulle förtjäna att komma dit ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0