Fredrik Reinfeldt på besök

Tydligen så har rykterna om hur cool jag är spridit sig till regeringen så idag var Fredrik Reinfeldt på besök i vår skola! ... Nej det där skämtet var inte ens kul, förlåt! Men han var faktiskt i vår skola idag. Fett sköj! Jag hade sovmorgon idag till 11.25 (coolt va?) eftersom jag inte har labb på morgonen och Tommy var sjuk, som alltid. Så fick ett sms från Tea om att Fredrik Reinfeldt var i skolan och jag bara: "Haha, jättekul..." Och så kommer jag till skolan och så är han där på riktigt! Hur random är inte det?? Tyvärr så såg jag inte honom, bara skymtade honom någon sekund för det var tydligen en i varje klass (de duktigaste i samhälle då...) som fick vara inne i klassrummet och ställa frågor.

Dagens fail går till Sofia eftersom hon är typ värsta fanet av Freddan och det var inte hon som fick vara där från klassen fast hon är duktig, för tydligen lottade våran samlärare. Förlåt Sofia, men jag känner ett litet "haha" komma krypandes :P <3

Annars var det skönt för på tisdagar slutar vi 13.00 alltså hade jag bara en enda  lektion idag och det var också Bild! Skönaste dagen eller vad? Men just nu är jag mitt uppe i min matteplugg paus för jag får damp på de där jäkla polyomerna!!! Nån som kan hjälpa mig? :P

Dansen idag: StreetJazz och StreetDance. TaggaTagga!

Hörs sen tösar! :D


Juste! är det någon som vet vart man kan köpa snygga maskar som dessa? Denna bild är från Venedig i sommras. Åh, om jag bara vetat att jag skulle vara i behov av en tills på lördag...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack du, Lea... Men de var inte alls de duktigaste i samhälle, för jag var ju inte där... ;) Jag tror att om Robert hade fått välja helt själv hade jag fått vara med! ;)

2011-02-01 @ 17:19:29
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0