Jag kommer bli en biff!

Jag har träningsvärk i mina muskler sen igår. Ni vet, biff-musklerna! Sen så ska jag till dansen snart då Otto gillar att köra lite hårdare typ-pilates-fys. Jaja, det kommer bli superskoj! Sen vet jag inte vad som händer för Hannis är sjuk. Men jag hittar väl på nått kul ändå!

Jag bokade Romme resan med skolan idag. Lite halv nervös sådär, för jag har inte åkt skidor sen femman, då jag bröt benen på en typ blå eller grön backe... heh heh... Men det kommer gå bra ändå! Hoppas jag! Jag har kunnat åka på röda backar som en dåre också en gång i tiden :P



Bilder från igår då vi var på café

 

Många snälla blåa och gröna backar. Bra för lilla mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0