Melodifestivalen

Missade som sagt melodifestivalen igår, men jag har hört vissa låtar som var med. Jag kan tycka att det är ganska tråkigt att det alltid är de kändaste som kommer direkt till final. Dilbas låt tyckte jag var helt okej faktiskt och det säger jag inte bara för att min blivande danslärare dansade bakom henne i typ sjukt skumma "tron legacy" kläder, utan för att jag tyckte den var bra. Fast jag tror att man måste ha hört den minst två gånger för att tycka att den är bra. Men en andra chansen plats skulle vart bra tycker jag i alla fall! Jaja, det posetiva är att det inte blir någon vikarie på dansen för mig då haha!

Jag gick aldrig på dansen igår, kanske jag redan har skrivit. Var/är inte helt frisk fortfarande. Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0