No dance

Första gången som jag inte kom in på en klass på DC. Snyft! Så jag som tänkte dansfysa och akrobatciera idag! Men då jag inte kom in på dansfysen orkade jag inte vänta en timma dår för att jag kanske skulle komma in på akrobatiken så jag åkte hem. tråkigt, tråkigt...

Jaja, man ska se allt posetivt, nu kan jag plugga ikapp lite... :P Och då man kan plugga, får man bra betyg och då får man ett bra jobb och då tjänar man mycket pengar och då kan jag köpa ett stort fett hus på Lidingö och då kan jag använda det där typiska iiiii:et som de på Liidingö gör... Fast nej... det vill jag typ inte sådär jättegärna, men det skulle vara kul om man hade bra betyg så skulle man inte deppa efteråt o tänka: Daang, jag skulle ha pluggat mer :D

Och bara för att jag skriver i varje inlägg att jag ska plugga betyder det icke att jag är värsta pluggisen, tro mig. Jag skriver typ det bara för att leka duktig haha!

......... *punkt**punkt**punkt*.........




Taemiiiin :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0