Nörda och Random USA-dröm.

Jag har varit såå osocial idag! Har suttit hemma och plugat matte hela dagen, i stort sätt och jag har fått gjort jättemycket, men ändå är jag så långt ifrån att vara ikapp planeringen! Åh! De förväntar sig för mycket av en känner jag ibland! Aja, jag kan inte klaga, för jag fattar i stort sätt allt höhö ;)

Aja, jag känner att det var ett tag sen jag nämnde USA i bloggen, fast det inte går en dag utan att jag längtar/undrar/grubblar över der. Duh liksom. Aja, på onsdag bär det av till en icke-obligatorisk infomöte. Vet faktiskt inte vad jag vill fråga... Det är så mycket jag inte vet, men ändå vet jag inte vad jag ska fråga! Jaja, det går nog bra :D

Jag hade en dröm om USA igår, drömde att jag hamnade hos en familj med två unga föräldrar och en dotter på typ 4 år. de bodde i en jätteliten lägenhet, jag fick ett eget rum, men andra utbytesstudenten, en kille, som också skulle bo hos samma familj fick sova på soffan haha! De bodde jättehögt upp i ett modernt höghus som var väldigt fin fast jag tyckte det var lite tråkigt för jag ville hamna i en familj som hade gård och allt, men de var jättesnälla, så det var bra! Ajuste och killen som bodde där hade nån älsklingssport som var att hoppa från tak till tak mellan höghusen! Lite random sådär men jaja, that's my dream! Haha!


Pluggoutfit, Ja, jag har mössa på mig innomhus bara för att jag hade lust.


Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Profilbild nu leaa!! :O :D

2011-02-15 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0