Oscarsgalan eller inte Oscarsgalan.. Det är frågan?

Om en halvtimma börjar Oscarsgalan. Jag vet inte om jag ska se den eller ej. Jo, jag ska nog kika på den ett tag och sen om jag ska se klart eller ej. Jag älskar galor annars och se alla fina röda mattan klänningar och se vilka filmer/artister som vinner, men det är så synd att dessa är i USA och då blir allt så sent för oss!


Åh jag såg denna på Sofias blogg och jag blev så rörd att jag är tvungen att sno den! Sorry! (På tal om något helt annat...)

Och allmänn förlåt till både Hanna och Sofia att jag snor bilder lite random från era bloggar. Jag ska bli bättre på att fotta egna bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är lugnt Lea men lite tråkigt är det dock att man går in på en annans blogg och ser sina egna bilder haha xD fota mera Lea Lea Lea det är kul! :)

2011-02-28 @ 12:32:54
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0