Ringdigedingdigeding och så förkylning....

Såklart så blir man tvungen att få en förkylning mitt i allt detta... Ush! Inte gilla! Men det hindrar inte en Lea från någonting! Ska nog dansa imorgon and so on :) Det är inte en hämk förkylning. Tror att om man har lite hopp så går det över då jag vaknar. Hoppas? Be till tandfen alla barn att hen ska göra mig frisk!

Juste, imorgon är det melodifestivalen! Kommer tyvärr att missa det, men jag får väl kolla repris eller nått? I alla fall, spana efter en bakrundsdansare med en mussha (om han inte rakade den eller nått haha!) bakom Dilba för det är min danslärare, eller min blivande, har bara gått på en klass med honom och det var på öppet hus hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0