Saker ni inte visste om mig - eller?

  • Jag tycker om att klämma finnar! Äckligt och dåligt för huden, jag vet, men vad ska jag göra?
  • Jag har gått på keramik, bild, simning, tennis, klättring och såklart dans (jag måste ha glömt någonting) Men jag tröttnade och slutade på allt förutom dansen.
  • Jag kan vicka på öronen, lyfta på bara ena ögonbrynet och göra min tunga till någon form av blomma typ.
  • Jag är beroende av juice! När vi inte har juice hemma får jag typ ångest!
  • Jag är inte rosa nörd, även fast jag har massa rosa saker... Det bara blev så! Min favoritfärg är faktiskt turkos.
  • Jag älskar att skriva listor.
  • Jag är bra på matte... Oftast... Jag förstår det gasnka lätt.
  • Jag borde nog plugga matte just nu, nu när jag tänker på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0