Sanctum

Ja, dagen blev faktiskt mycket bättre då jag kom till skolan. Jag tror att jag är en sån människa som blir deprimerad då jag är ensam för mycket. Har tänkt på det innan också. Jag sitter jämt och pratar i telefon när jag är hemma, då jag inte ar runt människor. Fast det kan vara så sjukt skönt att vara själv också, men inte så länge för då skulle jag nog bli Skitzofren...

Brukar ni också prata med er själva? Ja, det är klart, alla gör det! Haha jag brukar ha små konversationer med mig själv utan att jag märker det ibland när jag är hemma. Haha!

Ordbajs! Jaja, efter provet som lädde till tummkramp av att jag skrev som en maskin i 1 h och 40 min, så stack jag, Sofia och Hanna och käkade sushi. Mummms! Efter det var de som sagt bio, då vi såg Sanctum. Bra film, fast jag höll på att spy vid en scen som jag inte ens kunde se i stort sätt, för det var så äckligt! Och min mage är inte känd för att vara så svag höh höh...

Imorgon är det fredag och efter det är det det efterlängtade lovet!! <3


Kommentarer
Postat av: Anna :)

HAHA på dig Lea... Det stavas SCHITZOfren, inte skit XD faiiiil ;)

2011-02-26 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0