Shoo!

Haha hej hej jag lever! Tänkte lägga upp ett inlägg igårkväll innan jag stack, men fick reda på typ en timma innan jag skulle gå att jag hade en inlämning som skulle vara inne igår. Jaa, min kemilärare älskar att lägga inlämningarna på omöjliga tider. Det sjukaste var julafton!!! Jag förstår att han vill att vi ska lära oss att inte skjuta upp allting till sista sekunden, men det blir så i alla fall :P

Igår var jag i allaf all i stan med min maamaa och köpte ett par jeans, ska gå och hämta de snart för att jag måste alltid sy upp pga att att jag är så kort, kul, och en topp. Efter det kom Hanna hit och sen åkte vil till Bromma där man träffade massa man inte har träffat på typ 100 år! Mycket trevligt!

Idag blir det kemi... tycker inte om det, men jag vill varken ha IG eller G! Vill jättegärna ha MVG men jag vet inte riktigt.. Kemi är inte mitt starkaste ämne... Men ska kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0