Söndag...

Jaa, söndag är då den dagen på helgen man inte tycker om lika mycket då, eftersom det är måndagens "förfest". Fast denna söndag var lite bättre eftersom man åt middag med de bästaste tjejorna, Hanna, Jenny och Emelie! Det var så sjukt länge sen man träffades alla fyra samtidigt! Ja, vi åt på Pizza Hut, till ära av Jennys födelsedags som var för typ två veckor sen haha! Men vad ska man göra då två av fyra har matcher/träningar 24/7 och jag går natur? Egentligen skulle jag suttit hemma och gjort samhälle/spanska/matte men jag känner att jag hällre lever livet ett tag också. ;)


Jaja, man ska hålla ut en vecka till sen är det LOV!!! Det känns som att det var jullov nyss, men det är aldrig fel med lov, hi hi!

Juste! Hörde ni nya GaGa-extremness? Att hon dök upp på Emmy Awards i ett... Ägg!? Asså man måste bara älska denna sjuka, skumma och underbara människa! Hur *** kommer man på idén att dyka upp i ett ägg? Haha!

Det skulle tydligen symbolisera hennes "återfödsel som artist" och sjöng "born this way" när hon äntligen dök upp ur den på scen.

Man undrar liksom vad denna brud går på för knark... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0