Sportlovish!

Jag är så sjukt trött! Haha! Bilder kommer sen från dagen. Efter skolan stack vi och fikade på ett random ställe som vi hittade i typ nån "bästa caféer i stockholm" bok som vi hittade i skolbiblan haha! Men den var faktiskt ganska bra, bortsätt från att det var lite trångt.

Idrotten var aapanice! Vi körde boxning! Har aldrig haft boxningshandskar på mig, tror jag, men det var super mysigt kan jag säga heh heh. Handsvättsöversväming till 100! Men det var kul att slåss, fast jag såg tydligen jätterolig ut... ;)

Jag vet inte om jag ska se några avsnitt av true blood, som jag har fått låna av snällaste Sofia, eller om jag ska sova för jag är jättetrött! Jag vet inte varför men jag skulle kunna somna nu och sova i tre dagar känner jag! :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var bra kämpat på idrotten Lea!! Lite lustig såg du ut men det gjorde alla! xD

2011-02-26 @ 00:12:00
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0