Bildbombish EXTREEEM!!! (del 3)

Ja, nu ska jag lägga upp resten av bilderna. Tänkte dela upp de på fyra delar, men jag känner att jag inte kan lägga upp en bildbomb en månad efter att jag kom hem...

Så här har ni :D

Bada med elefander!!! Minne för livet eller vad?

 

Hihi älskar denna bild! <3 :)

 

Vår elefant "chaför" eller vad man ska kalla det haha och hans sötaste bebis! <3

 

Jennys kommentar på denna bild: "Elefantens mun ser ut som ett rumphål!"

Haha vår "chaför", skönste snubben jag har träffat på länge! Han har tydligen lärt sig en massa svenska igenom turisterna som kom, men det han lärde sig var typ som "jag älskar dig och din stora rumpa", "Zlatans rumpa luktar illa", "Elefanten har stor rumpa" (Väldigt rumpbesatt gissar jag på), "volvo har bra bromsväxlar" och han kallade mig älskling hela tiden haha!

 

 

 

Fan, jag som precis tänkte tvätta fötterna i toaletten!...? :P

 

Vill tillbakaaa!!! :(

 

 

Hahahahaha! Jag och Anna i våra bästa stunder

 

 

Favorit i repris :P

 

Jag på morgonen

 

 

 

 

Någon som blir sugen på att äta när de ser dessa bilder? Mumms asså!

 

Plutten som var extremt duktig på att "leka med elden"! :D

 

 

 

 

 

 

 

Snorkling <3 Bestaste på hela resan i stort sätt :D

 

Fiina naglar! <3 dessa har jag fortfarande på mig då <3 :D

Ödlor! Fanns överallt! Kom även in i vårt rum..... (sista bilden från Thailand Noo!)

 

Några inköp:

Ring och rökelse

 

En söt liten drake! My boyfriend! :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, vilka härliga bilder! Det ser ut att ha varit hur mysigt som helst :D Vad kul att du också ska till USA, jag åker med Explorius, vilken åker du med? Jag länkar mer än gärna! Hoppas att du har en härlig lördag! Kram

2011-01-29 @ 15:50:24
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0