Borta bra, men hemma bäst!

Såå originella sitat inte sant? :) nej, men jag är hemma nu, planet landade kl. 6 på morgonen, vaknade vid midnatt svensk tid på flyget så jag börjar känna tröttheten krypandes hihi! Hanni Pan tittade förbi idag världigt skojsigt som alltid. Jag berättade allt som hände och hon allt som hände henne och så blev vi lite avisar på varandra höhöhö! Neej då bara skoja.

Jag lägger upp massa massa bider imorgon, men jag har inte haft ork idag. ska blogga mycket som kompleterar mina två veckor blir det kuul?
Ni: Neeejjjj!

Till min stora glädje så har vi K dag på måndag! Snacka om extra långt jullov! Mycket glad blir man och sen imorgon blir det väl att hitta på mått kul med klass-gänget :) förhoppningsvis bio :D

Några smakprovbilder:





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo det blir kul! :D

2011-01-15 @ 23:16:59
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0