Hej!

Jag kunde inte andra till svenska pa denna dator pa internetcafet idag sa ni far sta ut med ett inlagg utan prickar och ringar hehe!

Jahapp.. Sag att jag missade ett roligt nyar hemma i Sverige. Lite surt men jaja haha! Det ar sa kul och annorlunda har! Jag  menar, det ar inte varje dag man gar lite random pa gatan och sa maste man stanna for att elefanterna ska ga forbi!!! Igar sa gick vi lite randon for att ata middag och sa fick jag lara mig tva trolleritrick ocksa! lite kul sadar.

Jaja, idag var vi vid ett vatenfall och sen badade vi dar. Efter det var vi vid ett buddiskt tempel med extrem snalla buddister! Vi fick bananer!! :D

For det masta sa solar vi och chillar. Jag borjar fa en snygg branna, fast jag har brant mig ocksa :(

varfor kan det inte vara sa varmt i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh vad skönt att vara i Thailand! Jag har också varit där, fast det var ett par år sedan sist nu.

Jag önskar också att det var så varmt här i kalla Sverige. ;)

2011-01-05 @ 23:11:01
URL: http://emmyiusa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skönt med värme! Jag vill också! :( Fett skönt för dig och sen missa en vecka i skolan också! <3

2011-01-05 @ 23:36:23
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0