"Ingen är perfekt, men jag är inte ingen" - Tea

Skolan var helt okej idag. Det var bara spanskan som gjorde det till ett litet minus haha, men vi hade naturkunsap vilket faktiskt är gansak kul och på svenskan och samhället kollade vi på filmer ;) Eller ja... på samhället kolalde vi på en dokumentär om globaliseringen men jaja...

Dansen börjar inte förän nästa vecka  så jag har en ganska chill vecka, får ta och plugga ordentligt och utnyttja tiden, men jag saknar dansen ganska mycket också. Om någon skulle undra så har jag inte bestämt mig vilken dans som jag ska gå på måndagar än. Ibland lutar det åt Evas och ibland åt Dan's. Haha pappa tycker att det är jätteskönt för mig vars svåraste beslut är vilken dansklass jag ska gå på, och jag antar att han har rätt på ett sätt :P

Pratade med Hanna Panna i telefon nyss om allt och inget haha! Alltid lika kul. Aja, men jag ska gå och kolla på ett avsnitt av true blood innan jag somnar och så bjuder jag på två bilder från de denaste veckorna!


Haha! Tyckte att denna bild såg väldigt komisk ut på mig från DC:s öppet hus i torsdags :P

 

Jag och Josse från fikat för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0