Stolt!

Ungern i allmänhet är ganska okänt för alla utanför.... Ungern haha. När jag säger att jag är från Ungern så fattar de att det är någonstans i mitten av Europa men få vet huvudstan, Budapest min kära födelsestad, som jag tillbringade mina första.... 2 månader av mitt liv haha!

Det är därrför jag blir så glad då Jag ser eller hör att en Hollywoold filmen spelas/spelades in där eller då jag ser musikvideon som spelades in där, som Selena Gomez för ett tag sen, och nu Katy Perry!!! Jag blev så glad då jag såg den och jag bara: det är UUNGERN!!!! Då man spelar in nått i  Sverigeeller hör nått svenskt förknippat med något amerikanskt är det inte lika kul för Sverige är redan känt för USA lite, som ABBA, Robyn, Alexander Skarsgård och vad vet jag, men lilla Ungern som ingen har hört talas om... :D

Plus så är både låten och budskapet väldigt bra enligt mig <3

 

Robert Pattinson spelade in filmen "Bel Ami" i Budapest som kommer ut i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0