Tjululuu!

Haha, köpte alldrig nån väska om någon skulle undra :P de var för små, tänkte ha de som skolväska hihi :P men jag köppte en drake istället! :D haha! Har last ut två böcker under tiden jag var här också, brist på att göra så mycket egentligen :P ena var "tjo len" som jag läste ut idag. Sorglig, men mycket bättre än "tjo bre" enligt mig. Man slipper deras överdrivna språk... minns då vi läste den i Kunskaps... Goooda tider :)

Imorgon ska vi till nån stad på fastlandet, vet inte vad vi ska göra där för tydligen så är det inte så känt där bland turister men det kommer säkert bli kuul ;) Efter det är det en chilldag, och sen båtdag på onsdag då vi ska snorkla! :D sen på torsda ska vi packa och jag ska fixa värsta överdrivna manikyren med rosetter har jag bestämt haha! Kawaii :P

Hur kul det än är här så saknar jag faktiskt mina kära vänner... :) Jag älskar min familj, men man tröttnar lite på de efter två veckor :( Saknar att snacka med Hanna i timmar varje dag haha! men jag antar att jag måste vänja mig om jag ska vara ett år i US and A!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: hanna :D

kom heeem :/ <3

2011-01-11 @ 10:29:20
Postat av: Isabelle

Såg på utbytesstudent att du ska till USA 11/12, me too :P

2011-01-12 @ 20:01:17
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0