Boston

Idag var vi på utflykt i Boston. Det var riktigt varmt! Runt 40 grader, men det var riktigt roligt! Vi åkte till Harvard vilket var riktigt coolt! Jag menar, facebook skapades där bl.a! Sen gick vi till hamnen där Boston Tea party var men de renoverade det så det var verkligen inget att se, hihi! Sen så åt vi middag på ett ställe som heter Dick's där det gick ut på att de som jobbar på stället ska vara så otrevliga som möjligt! Det är roligt eftersom man vet att det är meningen. Man fick hattar där det stod en förolämpning om en också men jag fick ingen!!! Stort minus till stället därför! Haha! :P

Vi träffade svenskar från andra EF campet också som var på utflykt i Boston samtidigt! Det var lite kul att höra hur de hade det därborta!




Utanför Harvard! :D


Haha Fridas hatt var nog bäst :P


Frida, Mathias och Filip :D


Frida och Jag med några stackars snubbar haha!

Riktigt turistbilder! Ska tigga til mig bilder från de andra sen!

P.S: Jag hörde också händelserna i Norge! Förfärligt! Kan inte förstå hur detta kan hända i ett land som Norge! Vad har Norge någonsin gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0