Camp är snart över!

Det kommer att vara så skumt att lämna camp. Allt som bara har handlat om att ha roligt och tryggheten med underbara människor! Nu ska vi kanstas ut i verkligheten och klara oss själva. Nu ska vi börja det vi har kommit hit för på riktigt! jag är nervös! Men jag tror det kommer vara kul, men såklart så är jag nervös eftersom jag inte vet hur det kommer vara med mitt boende, skolan, vänner, hur öppen jag kommer vara och så vidare. Jag hoppas jag inte blir så tillbakadragen som jag vet att jag ibland kan vara! Jag vet också att året blir det jag gör det till. Det har jag fått inmatat ganska mycket nu med andra viktiga saker som man kan utantill och tycker är tjatigt men jag antar att det är viktigt.

Fast det känns ändå ganska bra att man kan börja det hela på riktigt nu!

Mina kännslor går verkligen upp och ner hela tiden. Jag kan vara nervös eller ledsen i ena halvtimman och den lyckligaste människan i hela världen den andra. Så skummt! men mestadels är jag glad och ser verklgien fram emot detta. Alla här går igenom samma sak, det vet jag nu under camp.

Imorgon blir en lååång dag! Inte bara att det är skola som vanligt och dans efteråt och att jag måste packa om min väska, nej mitt flyg åker runt 05.55 på morgonen! Alltså måste jag från campet runt två på morgonen eller så? Sen ska jag byte också i Detroit och sen åka vidare till Las Vegas.

Så en sista sömn nu skulle vara ganska bra.

Godnatt!

Gaah!

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hej! Kan du ändra till Washington på min länk? :)

2011-07-29 @ 15:32:03
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Péter Oszkár

Érezd jól magad

2011-07-31 @ 06:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0