Framme i Henderson!

Igår morse åkte vi från camp. Det var extremt jobbigt. Nästan alla grät, även killar! Det är sjukt hur nära man kan komma folk på två veckor! Jag ska hålla kontakten med många både under året och efter! Jag pratade med Emma på telefon idag. Det var skönt för jag fattade då att jag inte är ensam om hur jag mår. Det är sjukt hur mycket man kan gråta! Jag har det bra här, men det är ensamt. Vill bara att skolan ska börja eller bara att andra utbytisar ska komma! Hemlängtan gick över efter att jag pratade med hemmet. Alla sa att man inte ska ringa hem då man har hemlängtan, men det hjälpte. Min fina pappa säger alltid det rätta om hur jag ska göra.

Nu ska detta inte vara ett negativt inlägg för jag fattar själv hur himla underbart jag har det! Jag har utsikt mot Las Vegas från övervåningen! Idag ska jag förmodligen till Strippen och shoppa och se coola Las Vegas! Det är snälla människor som hjälper mig då jag har det svårt och så vidare. Nu ska Lea ta sig samman!!! :D

Några bilder från Camp:

talangshowen. "Glenn" och Lina med Friendly-Felix på piano! :D


Nina, Frida, Agnes, Emma och Amandas flummshow ;P


Alla som skulle till Nebraska gjorde ett nummer :)


HAHAHA! Det här var returneesens avslutnings nummer. Jag har inte skrattat såhär mycket på läänge! Kolla Joakim från Danmark i brun kjol t.ex. haha XD

Jag lärde mig cotton eyed joe dansen! Stålt! :D :P


Flips-his-scateboard-Felix, Lucas och Friendly-Felix ;) (tysk, tysk och österrikare)


Hilde, min rumskompis från Nederländerna, Aurora från Spanien, Sabrina från Australien och Solange från Nederländerna på kanten hihi :P


Jag (i min fina Kennedy t-shirt) och Bob! :)


Emmy och Frida <3

Och nu till Las Vegas!! Dam Dam Daamm:

Aurora och jag på flygplatsen


Utsikten från fönstret på övervåningen!!! :D

Kommer med bilder på mitt rum. det är så fint och roosa! :D Fast jag ska ju flytta om några veckor men ändå.



Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Gud vilken underbar utsikt!

2011-07-31 @ 23:12:25
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du ser ut att ha haft det riktigt kul på campet, fortsätt med det! :D

KRAM! <3

2011-08-01 @ 01:15:22
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: emmy

Skulle va kul att prata nån dag, och skönt att du har det bra! Ring mig, kram :) <3

2011-08-01 @ 04:19:39
URL: http://emmysbloggland.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Allt verkar ju toppen, tur att det blev bättre efter vi pratade:) vi måste ringas någon dag igen eller Skypea:) lättare att prata sp! Snart kommer du ha fullt upp, och då gäller det att hänga med;)



Love from West Lafayette, Indiana!



Älskar utsikten förresten ! Vad kan man annars göra? ;)



Än en gång kramar från mig! <3

2011-08-02 @ 03:15:29
Postat av: Frida

Åh vad skönt de var att prata med dig idag.

När vi har tid imorgon kan vi prata igen.



Va glad och le hela tiden.

Allt kommer bli bra och snart är jag och emma hos dig.

Take care

Love

2011-08-02 @ 07:36:11
URL: http://Fridaisakssonusa.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0