Nästa lördag

Igår då jag kom hem så såg jag brevet som väntade i brevlådan som avslöjade att jag nu kan säga att jag åker nästa vecka! Inte vara det utan jag vet nu exakt var och när jag åker! Jag ska på camp i Rhode Island eftre att jag landat i New York! Där ska jag vara i två veckor och ha kul då jag sedan åker vidare till Henderson den 30:e.

Helt sjukt! Nu är det så nära så att jag nästan har fattat det!

Idag har gått ut på att jag har sprungit runt på stan och köpt massa random grejer som

  • adapter
  • dataväska (jag beställde aldig den på nätet)
  • present till familjerna, eftersom jag inte vet vilka min "permanenta" familj kommer att vara än.
  • en hel necessär typ(alltså shampoo, balsam, dushkräm, osv ni fattar)
  • lite kläder
  • osv
Nått kommer gå fel. Jag känner på mig det! Jag är så taggad nu, fast på ett sätt känns det obehagligt... Det är väl naturligt antar jag :)




P.S: jag jobbar på en ny blogg. Jag får se om jag hinner få igång den innan USA eller ej, måste fixa en ordentlig design, det är bara det som saknas. Någon som är så snäll och är villig att hjälpa mig med det? Jag är inte den mest tekniska människan. Denna design tog ca. en dag för mig att få att fungera och jag är inte helt nöjd med den heller. Perfektionist här! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejhej, måste bara passa på att kontakta dig på din blogg. Jag ska också åka till Nevada nu i juli, och jag ska också på EF's camp. Skulle vara jättekul om du hörde av dig ifall om vi till och med ska till samma camp! :)

2011-07-06 @ 02:02:51
URL: http://thenevadalife.blogspot.com
Postat av: Anonym

ditt pass ser väääldigt stort ut :o

2011-07-07 @ 01:33:02
URL: http://mizgin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0