Rubriklöst

Igår var en chilldag så alla solade bara och pratade med många. Det blev att man mest ungicks med männiksor från sina länder, men det börjar blandas lite. Bara på två dagar känner jag att engelskan har blivit bättre.

Camp började bara idag med skola. Min homeclass lärare heter Bob. Alla älskar Bob!

Det är så mycket flummigt som man skulle kunna skriva som att jag ser ekkorrar hela tiden och att man ska se upp för skunkarna så att de inte ska fisa på en och om att de överdriver ACn här så att det är så kallt inomhus så man vill ta på sig vinterkläder nästan och om att maten är så överdrivet söt! Jag känner att de extra kilona alla pratar om redan kommer! Nu låter det som att jag klagar. Nej, dessa är roliga konstateringar som vi har gjort.

Jag är så glad att jag fick åka på camp innan jag åker till familjen eftersom man är inte ensam. Alla är i samma situation så man kommer så bra överens!


Bild tagen av Emma ;)






NEW YORK!!!



Camp är här




Första måltiden. Haha!

Kommentarer
Postat av: Péter Oszkár

Látom sok vitamint eszel ez egészséges jó étvágyat

2011-07-18 @ 21:55:47
Postat av: Ida Svensson

Det där ser mycket godare ut än den maten vi fick på Malta! ;) hahaha

2011-07-20 @ 09:23:01
URL: http://Www.idasvenssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0