Sista inlägget från Sverigeland!!!

Idag var sista dagen jag är i Sverige. Om bara några timmar så sitter jag på ett flyg på väg mot New York! Dagen har gått ut på att packa för det mesta. Finaste Alexandra och hennes pojkvän skrämde livet ur mig då de knackade på mitt fönster helt spontant (jag har mitt rum på bottenvåningen) för att säga hejdå igen. Tack så mycket finaste! :D

Jag är inte nerväs ett dug! Igår mådde jag lite dåligt med alla hejdån men idag är jag helt lugn. Jag tror inte jag har varit såhär lugn under de två åren jag har planerat att åka som idag! Jag läste för ett år sen på bloggar och forum om denna sista dag och packningen. Jag tänkte hur i helvete packar man sitt liv i en resväska? Svar: Lätt! Man packar likadant som om man skulle resa i två veckor! Kanske lite fler kläder bara!

På ett ställer läste jag om sista natten i sin egen säng. Saken är den att då jag reser är min egen säng det jag saknar mest i stort sätt... haha jag känner att jag kommer att sova gått inatt! inte bara för att jag är trött utan usch vad jag ser fram emot detta!



Mitt liv i en röd väska hihi ;)



Flumbilder för sista gången i mitt underbara rum!

Nu ska jag ta en sista dusch hemma och sen ska jag packa ner min laptop också!

P.S: Jag har förberätt några flummiga tidsinställda inlägg medans jag är på camp eftersom jag inte har någon aning om hur min uppdatering kommer att vara där. Såklart så ska jag uppdatera så fort jag kommer åt internet iaf att jag lever. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0