Tidsinställt 2: Lady Gaga


Älskar denna människa! Finns nog ingen coolare! Gillade henne innan också, men efter att ha sätt henne live i globen för ett år sen har jag varit ett lite större fan av henne än innan. Gillade gammla Gaga mer. Inget slår "Telephone" klippet! Underbart! Fast jag gillar inte hennes nya stil så mycket. Jag menar, "born this way" klippet var lite för random för min smak. Men det finns inte en låt av henne som jag inte har gillat åtminstonne under en period!

I alla fall, hennes nya låt är nog den bästa låten av henne någonsin! Klippet här också är inte så bra enligt mig. För tråkig! Man skulle kunna gjort såå mycket coola danser eller färgglada outfits eller bara en röd tråd i allmänhet..!  Men men, låten är bra!

Fyra av fem toasters! (pga. klippet!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0