United Skates of America

Idag så åkte vi rullskridskor! Det var awsome! Jag spelade också lazerdome för första gången också! Åh vad det var skoj!

Vi har det riktigt roligt här på camp och förlåt för att jag är riktigt seg! Men jag vet faktiskt inte så mycket jag kan skriva förutom hur soj det är. Vi fick en fråga på engelskan om vad vi tycker är bäst med camp och alla svarade männiksorna. Jag tror inte jag har träffat så himla underbara männiksor på en och samma gång! Man har så mycket gemensamt. Är någon ledsen för hemlängtan eller liknande så finns det minst tre som hjälper en.

Jag själv har inte fått hemlängtan än, utan mest kännslan att det fortfarande bara är camp och att det riktigta har inte ens börjat, och varje dag så pratar man i skolan om vad man ska tänka på och så vidare, och då vill man bara att det ska börja! Det känns som en evighet tills jag ska hem. Jag längtar samtidigt som jag är riktigt rädd för hur detta kommer att gå. Det skulle varit så mycket enklare om jag inte hade åkt såklart. Så känns det, samtidigt så vill jag verkligen inte åka hem!

Mycket kännslor känner jag här! Det enda jag ville säga är att det är avsome här! :D


Anna, Emmy och Moi!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hejhej! är också utbytesstudent i USA, 2011/2012 :) Länka?

2011-07-26 @ 18:45:09
URL: http://emilieusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0