1 månad!

Den här månaden kunde jag inte vänta tills den 16 eller 17 eftersom det är då det är exakt datum tills då jag åker (och jag vet fortfarande inte vilket av de två datumen det blir) men en månad är det i stort sätt tills jag åker nu! Jag har räknat ner månaderna sen jag vet datumen dvs 5 månader tror jag (?), men månaderna känns som dagar. De går så fort!

Nu skriver jag packlista och snart är det dags att packa också. Sortera rummet. Vad ska med och vad ska inte. Eller jag har inte tänkt ta med mig så mycket. Ungefär två tredjedelar av min stora väska och mest saker som är viktiga. Inte så många kläder för man kommer köpa massa saker där.

Om en vecka åker jag till Ungern och är där i två veckor. Gud vad jag har saknat Ungern! Det är ingen sommar utan en Ungern resa! Sen kommer jag hem och är hemma två veckor innan jag åker!

Jag sitter och dagdrömmer ofta om saker jag ska göra eller tänker "det måste jag se när jag är i USA" men varje gång så tänker jag "okej, men vem är det jag ska göra dessa saker med då?" Människor som är helt okända för mig just nu. Så i mitt huvud gör jag dessa roliga saker helt själv, haha!

P.S: Visst var det kul att rubriken till mitt förra inlägg lät så djupt sen var inlägget fett random? Hihihi! ...... :P
Alla vi har våra skumma stunder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0