Ambassaden - Akvlarat!

Det känns kanoners att ha ambassadsbesöket avklarat! Man har gått runt och blivit uppskrämd om att man ska göra en intervju, om hur strängt det var, om att man ska tillbringa fyra timmar där och man måste vara helt själv.  - Inte sant!

Sant att det var strängt och att man fick sitta länge och bara vänta men det var inte ens någon intervju. Jag kände mig som ett vilset får där lite. När jag var färdig frågade jag: "Är jag klar? Får jag gå hem nu?" Haha! Det tog en timma allt som allt bara och den gick åt i väntrummet också.

Sen gick jag för att se utspringnigen i skolan. Inte kul! Jag. Vill. Ta. Studenten. Nu. Och. Inte. Om. Tre. ÅR!!! Jag hoppas att jag kommer hem efter att alla flaken har åkt nästa åt, för det gör ont i mitt ego-hjärta att se dem! Dock ska jag åka flak med min nuvarande klass om två år så det har jag som andra barn i min ålder. Men kännslan att man har slutat skolan (i stort sätt)...

Men det var ändå kul att se alla treor eller allmänt havet av skyltar. Emelie och Jenny spanade vilken bebisbild som var sötast. Haha!

Imorgon är det skolavslutning i alla fall! Wihoo! :D

Jaja, grattis alla studenter i alla fal!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0