Bowlig med bästa fyran! ♥

Det räcker inte med att jag behövde säga hejdå till Sofia igår så kom denna dag och blev en "hejdå"-dag också! Idag var det Emelie-pemelie som jag behövde säga hejdå till på grund av liknande anledningar som Sofia.

Dagen började med bowling med jenny, Hanna och Emelie då jag kom sist. Sanningen är att jag lät de andra tre vinna eftersom jag är så snäll *host*, men jag var såklart tvungen att visa mina skills i slutet i form av tre strikes! Höhö och det är exakt så det ligger till då *host*.  ;)

Haha, visst är jag bäst? ;)

Efter det åt vi på TacoBar sen gick jenny, men henne träffar jag igen innan USA. Så jag, Hanna, Emelie tog en lång promenad innan jag sa hejdå till Emelie . Idag var det faktiskt första gången jag kunde ana en lite nervositet för första gången tror jag . Inte alls starkt, bara lite, för nu är det så nära så!

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0