Like a mandu!

Idag var jag med de två tölparna Jenny och Hanna. Tanken var att vi skulle bada, men de trodde på internet mer än mig om att det inte skulle rägna och åska så det blev det gammla vanliga lite halvtråkiga, för typ 1000de gången (men mysiga!) fikat! :D Vatenmelon vid en brygga efteråt var mycket härligt också. Man måste bara älska sommaren!



Titta Hanna ("den bästa") Jag ljög inte, de gjorde faktiskt ett hål i plattan sen! :D
(Jag vet inte hur bra det syns på bild dock)



Smoothie!



c00ling1! ;)

Andra människan förtjänar inte att vara med på bild nu av olika anledningar mohaha! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna ("tölpen" tydligen.............)

vad har jag gjort nu?

2011-06-13 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0