Nationaldagen

Dagen såg ut som denna att jag chillade med mina vänner Jenny och Hanna. Tanken var att jag och Hanna skulle åka till slottet vid Gamla Stan där Jenny stod utklädd i uniform och vi skulle roa oss av synen, men så morgontrötta som vi var så hann vi dit precis då Jenny-Penny slutade... Jaja, vi fick höra hennes historier om alla japaner som tog kort med henne och om hennes småprat med kronprinsessan Viktoria iaf.

Efter det åt jag och Hanna Cepes a la Malta och Jenny såg på, haha! Ni har inte levt om ni inte har smakat Crepes med nutella och färska jordgubbar!! (Eller prova helt änkelt att smälta nutella så att den rinner och doppa jordgubbar i det. Underbart!!!) Trevlig dag med mina fina vänner!

Imorgon är det skola. Sista veckan. Har ett tal och ett prov kvar (plus en bilduppgift som i stort sätt är klart). Man har inte riktigt orket kvar att plugga efter att man har ställt in sig på lov efter denna onödiga vecka, men ush vad jag känner mig onödig då jag inte pluggar! Fast ändå så har jag problem med att sätta mig och göra det jag ska!

Sista veckan. Herregud! Har jag redan gått ut ettan? var det inte igår som jag började? Gal1 säger jag bara!





Las vegas!

Här ska jag chilla med mina vänner på helgerna om två månader. Åh, ta mig dit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0