SM town
Ja, ni vet min desperathet för någon månad sen att åka till Paris för att se mina koreaner live? Det slutade sen när biljetterna såldes slut på 15 min (!!!) eller liknande så jag var tvungen att ge upp hoppet (fast de kom ut med att de ska ha en till konsert senare fast jag hade redan gett upp helt vid det laget så jag orkade inte sätta mig in i fighten igen).

Nu är det så att konserten är på fredag (och lördag) och jag ser på facebook och andra sidor att de olika artisterna har landat i Paris eller är på väg dit och.så.vidare... Det gör riktigt ont i hjärtat! Med tanke på hur nära jag och Anna var att vi skulle åka dit! Jag hade tagit reda på vad allt skulle kosta, jag visste vart vi skulle bo och vilket flyg vi skulle ta. Det enda som saknades var i stort sätt bara biljetterna...

Nu är jag lite gladare eftersom man kan förja hela konserten live på FB, men det blir ändå inte samma sak som att se de på en konsert. Men på fredag och lördag blir det att frossa SM town! *Snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0