Ungern imorgon!

Nu har jag i stort sätt packat klart för två veckor i Ungern. Jag har sätt fram emot detta ett tag nu med tanke på att jag inte fick åka sist min familj var där över en dag! men nu ska jag dit! Wihoo! Jag kommer inte ha en bra uppdatering vilket jag aldrig har då jag är där eftersom jag undviker att vara vid internet då, av anledningarna av bl.a. väldigt segt internet och onödig tidsfördrift då man kan vara med underbara människor istället! ;)

Jag ska såklart uppdatera några gånger om vad som händer och om någon lär mig hur man gör tidsinställda inlägg så fixar jag det också idag. Heh!

Jag tror att det är samma som kommer att gälla för mina två första veckor i USA då jag kommer att vara på Camp, men jag har bestämt att jag ska skriva resedagbok under dessa två veckor och lägger upp det sen här med bilderna jag ska försöka vara flitig med att ta.

På tal om USA så har jag mailat läraren som är ansvarig för dansen i min skola om hur jag ska göra för att kunna fortsätta på dansen och komma med i skolans dansgrupp! Visar man att man är intresserad så tar de en på större alvar tror jag/ hoppas jag!

Åh, ser ni nedräknaren till höger? inte ens 30 dagar kvar nu!





Utsikten från vårt "landställe" i Ungern.

En koja uppe på ett bärg som man måste i princip klättra till. Tydligen så hittade inte ens ambulansen till stället en gång, haha! Lite fail. Huset är också väldigt slitet, litet och fult men allt detta är värt med tanke på utsikten! Hela familjen har tänkt att någong gång så ska vi riva hela och bygga en ny och fin istället! Därför har vi inte sålt den!

Fast ärligt talat så var jag där för två år sen sist och innan det ca 8 år sen och vi kommer förmodligen inte att åka dit i år heller, men jag har bra (dock svaga) barndomsminnen därifrån! Så flummigt att någonting jag inte skulle kunna tänka mig tillbringa mer än två nätter i med tanke på dess skick var så underbart för en när man var mindre.

Och jag hade bara lite randomly lust att skriva om denna söta koja vi äger nu på tal om Ungern. Hihi!

:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

OMG! Kolla utsikten, vad underbart!!! <3

2011-06-20 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0