Uuut, sool, looov!!!

Nu är det sommarlooov!!! Inget mer plugg tills USA! Kan itne fatta det! (Tekniskt sätt så är det inte sommarlov helt eftersom avslutningen är på onsdag, men det är bara att komma dit en halvtimma och sen chao). Det kändes så skumt för jag hade känslan igårkväll, den där "åh nej, jag måste plugga" fast sen kom jag på: Juste, det finns inget att plugga! Underbar känsla!

Efter provet igår så åkte jag, Hanna, Sofia och Josse till stan och äta glass och spela kort (hihi). Nu kommer jag inte se Hanna på en månad för hon åker på språkresa (avensjuk), men jag hinner träffa henne innan USA ändå så det är bra!

Nu ska jag fira lovet och de 26 graderna med att åka till andra sidan stan för att bada med bästa Sara! Återkommer senare!


Fint huh..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0