Vattenkrig!

Idag var det vattenkrig i skolan. Naturare mot sammare (mot teknikare). Det skulle varit så många fler med, men så blev det icke. Men det var skoj ändå! Blev riktigt genomblöt såklart, men det roliga var att jag gick till ett matteprov-ish efteråt så jag kom dit och det var knäpptyst och eftersom jag inte hann byta om emellan så klampade jag in där helt genomblöt och mitt papper och allt blev ganska skrynkligt och blött... Haha! Det var inte ett viktigt prov alls, vi var bara fyra pers som gjorde den så det gör inte så mycket att jag failade på den heller. ;)

Många som slutade för sommarlov idag eller ska göra det imorgon. Själv ska jag sitta och vrålplugga inför sista provet som vi har imorgon. Man har ingen motivation kvar alls! Inte bra! Men det är bara att hålla ut!


Random bild fårn weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Hanna

Egentligen var det ju ett viktigt prov om du ville höja dig, det var lite kul faktiskt när du kom in :) kan tänka mig att det blev en vattenpöl där du hade suttit ;)

2011-06-09 @ 22:56:45
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Lea

Jajaja, det gick som det gick. och ja, pöl på golvet, stolen och på bordet. Haha!

2011-06-09 @ 23:33:29
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Jojo

Hej! Jag har fått min placering i Idaho nu :D Så om du vill får du gärna lägga till det i länken! Kram :)

2011-06-10 @ 16:09:44
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0