20110312

Solek skiner och det är plussgrader och våren är på väg! Glädje för Lea! :D Jag har inte många planer för idag förutom dansen. Kanske ska träffa Hanna? Vet ej... Sitter och lystnar på SHINee på spotify, för till min stora lycka märkte jag igår att de har lagt upp de där! Yeyy!

Jaja, här kommer bilderna från igår. Våra macarons blev marränger istället men de blev goda och färgglada i alla fall! ;) Det var riktigt kul att göra men en stor varning för att provsmaka under tiden. Jag blen helt sockerförgiftan! Hög på socker ni vet, inte okej!

Coolaste bokstaven! ;)


Kommentarer
Postat av: Eira

Aw, charmiga! :D Har faktiskt aldrig smakat macarons, är det gott? :)

2011-03-15 @ 12:19:00
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Lea

Hihi! Man tackar! ^^ ja, de är mumma! Båda hemlagad och "riktig". :D

2011-03-15 @ 16:01:31
URL: http://blackkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0