Depp

Åh! Igår och idag har jag suttit och varit deppig. Egentligen vet jag inte anledningen helt, eller jag vet men det är typ cp anledningar... Hatar det här!

Jag hade stor hopp om att dansen eller skolan skulle få mig på bättre humör, trodde att mitt depp bara berodde på att jag var ensam för mycket. Men ack! Ge mig livsglädje, vårvärme och mindre skolarbete!

Jag är omringad av underbara människor hela dagarna så jag borde inte vara deppig! <3

Det finns ingenting som är bättre än musik! Hur jag än mår så kan musik få mig på bättre tankar :)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte vara ledsen Lea! Det kommer bättre tider(mindre än tre veckor kvar till lov)! Dina vänner finns ju här! Alltid ngt :D <3

2011-03-29 @ 23:22:30
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0